Nr karty: 12
WYMAGANE DOKUMENTY
Przy zameldowaniu:
wypełniony formularz (druk) meldunkowy,
dowód osobisty
odpis skrócony aktu urodzenia - w przypadku osóbniepełnoletnich, nieposiadających dokumentustwierdzającego tożsamość,
dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu.
Osoby posiadające kartę mobilizacyjną w książeczce wojskowej podlegają szczególnemu obowiązkowi wojskowemu i przed dokonaniem czynności meldunkowych powinny zgłosić się we właściwej Wojskowej Komendzie Uzupełnień.
Uwaga:
Przy zameldowaniu na pobyt stały najemca (najemcy), osoba której przysługuje spółdzielcze prawo do lokalu, lub właściciel ( współwłaściciele) lokalu jest obowiązany potwierdzić fakt pobytu osoby zgłaszającej pobyt stały, oraz przedłożyć do wglądu dokument zaświadczający o tytule prawnym do lokalu.
Przy wymeldowaniu:
wypełniony formularz (druk) o wymeldowanie,
osobiście przybycie z dokumentem stwierdzającym tożsamość (za osobę niepełnoletnią czynność wymeldowania dokonują osoby sprawujące prawną opiekę) lub przez pełnomocnika.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Stanu Cywilnego
Numer pokoju 5
Informacje dot. uzyskania orzeczenia można uzyskać pod numerem Tel. 63 2682018 wew. 20
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W przeciągu 2 dni roboczych.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Dokonuje się odręcznie poprzez wydanie poświadczenia dokonanej czynności meldunkowej (zameldowania lub wymeldowania).
OPŁATY
Brak opłat.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dn. 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 ze zmianami),
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 wraz ze zmianami).
DODATKOWE INFORMACJE
W przypadku zmiany miejsca pobytu należy dokonać zameldowania przed upływem 30 doby, po przybyciu na nowe miejsce.Zameldowanie ma charakter rejestracyjny.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
12.04.2013 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Skulsk