Aktualności

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Skulsk dla obszaru obejmującego części obrębów geodezyjnych: Popielewo, Czartówek i Kobylanki

Skulsk, dnia 07.10.2016r.

ZP.6721.1.2016

 

OGŁOSZENIE

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Skulsk dla obszaru obejmującego części obrębów geodezyjnych: Popielewo, Czartówek i Kobylanki

 

Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 353                     z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Skulsk Uchwały                                    Nr XXIII/162/2016 z dnia 30 września 2016 roku  w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Skulsk dla obszaru obejmującego części obrębów geodezyjnych: Popielewo, Czartówek               i Kobylanki oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu.

 

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego dokumentu w siedzibie Urzędu Gminy Skulsk, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia.

Wnioski mogą być wnoszone:

-       w formie  pisemnej na adres: Urząd Gminy Skulsk, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk;

-       w formie ustnej do protokołu w Urzędzie Gminy Skulsk, ul. Targowa 2,                                 62-560 Skulsk, pokój nr 11, w godz. od 7:30 do 15:30;

-       w formie elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym na adres e-mail: ug.skulsk@skulsk.pl

Wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Skulsk.

 

                                                                                                          Wójt Gminy Skulsk

 

                                                                                                          /-/ Andrzej Operacz

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.10.2016r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 października 2016 11:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jarosław Goiński
Ilość wyświetleń: 1780
07 października 2016 11:25 (Jarosław Goiński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 października 2016 11:24 (Jarosław Goiński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)