Rozeznanie cenowe na wykonanie usługi
„Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Skulsk”
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 tys. euro (art.4 pkt. 8 ustawy)
1. Postanowienie ogólne
1.1.Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 tys. euro (art. 4 pkt. 8 ustawy);
1.2.Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy;
1.3.Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
1.4.Celem ogłoszenia jest ustalenie wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia określonego w pkt II, która winna być ustalona przez oferentów z największą możliwą starannością, tak by mogła stanowić ofertę wykonania zamówienia za oferowaną cenę. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Gmina może przeznaczyć na realizację zadania
1.5.Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami: Paweł Walczak – Koordynator Projektu – tel. 63 2682018 w. 18, e-mail: p.walczak.lisewo@wp.pl
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi pn. „Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Skulsk” (zwanego dalej Programem Rewitalizacji) wraz z działaniami towarzyszącymi wymienionymi w części 2.3. niniejszego zapytania oraz jeśli będzie wymagane przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko. Program Rewitalizacji będzie uchwalany na podstawie Wytycznych w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020.
Warunki zlecenia:
Program Rewitalizacji będzie stanowił podstawę do aplikowania o środki finansowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020 i powinien być opracowany zgodnie z:
ustawą z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2015 r. poz. 1777 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą o rewitalizacji,
Wytycznymi w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 opracowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju,
założeniami narodowego Planu Rewitalizacji 2020,
Instrukcją dotyczącą przygotowania projektów rewitalizacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2014 – 2020,
innymi dokumentami określającymi zasady tworzenia programów rewitalizacyjnych.
Dokument musi być zgodny z aktualnymi dokumentami unijnymi, krajowymi, wojewódzkimi, powiatowymi jak również z lokalnymi dokumentami planistycznymi i strategicznymi, w których ujęta jest Gmina.
Do zadań wykonawcy należy:
organizacja konferencji rozpoczynającej projekt na terenie gminy oraz aktywne uczestnictwo w niej (prelekcja z zakresu wykonywanych działań w ramach projektu i znaczeniu programu rewitalizacji dla Gminy, maksymalna liczba uczestników to 40 osób) – 6 godzin. Na konferencję zamawiający udostępni pomieszczenie i catering.
przeprowadzenie dwudniowych warsztatów dla 10 pracowników Urzędu (2 dni po 8 godzin) w zakresie wykonywanego przez niego zadania. Miejsce warsztatów zostanie wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający opłaci wynajem sal oraz wyżywienie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zapewnienie materiałów szkoleniowych (w wersji papierowej i elektronicznej, długopis, notes).
przygotowanie materiałów szkoleniowych w wersji papierowej dla konsultacji społecznych Nr 1 odnośnie tworzonego Programu rewitalizacji. Materiały powinny obejmować (maksymalna liczba 100 osób): ogólne założenia dotyczące programu rewitalizacji, temat obszarów kryzysowych z uwzględnieniem miejsc ich nasilenia oraz lokalizacji na terenie gminy, wzory formularzy do zebrania opinii i kart projektów od interesariuszy.
opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji w tym przeprowadzenie pełnej diagnozy służącej wyznaczeniu obszaru zdegradowanego (wraz z mapą) oraz zdefiniowaniu dotykających go problemów, a następnie wyznaczeniu obszaru rewitalizacji. Analiza i diagnoza powinna obejmować swoim zakresem wszystkie sołectwa Gminy i opierać się na możliwie najnowszych danych.
Minimalny zakres Programu Rewitalizacji określają Wytyczne w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Program Rewitalizacji powinien posiadać następujące cechy i zawartość (elementy): kompleksowość programu rewitalizacji, koncentrację programu rewitalizacji, komplementarność programu rewitalizacji z innymi dokumentami, komplementarność przestrzenną, komplementarność problemową, komplementarność międzyokresową, komplementarność źródeł finansowania, realizację zasady partnerstwa i partycypacji. Program Rewitalizacji powinien również zawierać listę planowanych, podstawowych projektów i przedsięwzięć rewitalizacyjnych.
przygotowanie materiałów szkoleniowych w wersji papierowej dla konsultacji społecznych Nr 2 odnośnie tworzonego Programu rewitalizacji. Materiały powinny obejmować (maksymalna liczba 100 osób): podstawowe i kluczowe informacje o projekcie Programu rewitalizacji, wzory formularzy do zebrania opinii i kart projektów od interesariuszy.
- prace nad przygotowaniem Programu rewitalizacji będą oparte o współpracę z wszystkimi grupami interesariuszy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zaangażowanie społeczności lokalnej rewitalizowanych obszarów do tworzenia Programu Rewitalizacji tak, aby różne grupy interesariuszy mogły współdecydować o jego kształcie na każdym etapie tego procesu.
- przygotowanie systemu monitorowania i ewaluacji realizacji Programu rewitalizacji.
Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko obejmującą:
- przygotowanie pisma do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w sprawie odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w tym od wykonania prognozy odziaływania na środowisko dla projektu „Lokalnego Programu Rewitalizacji”. W przypadku braku zgody w/w organów na odstąpienie opracowania w/w dokumentów należy je opracować.
- sporządzenie prognozy, uzyskanie odpowiednich opinii, zapewnienie udziału społeczeństwa – podanie dokumentu wraz z prognozą do publicznej wiadomości, zebranie uwag i ich analiza (rozpatrzenie i uwzględnienie tych zasadnych), sporządzenie podsumowania procedury SOOŚ 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektroniczna (wersja nieedytowalna w postaci pliku PDF i wersja edytowalna w postaci pliku MS Word).
Przekazanie ostatecznej wersji „Lokalnego Programu Rewitalizacji” wraz z opracowaniem graficznym obszaru/ów rewitalizacji.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć 2 egzemplarze w wersji papierowej, oraz egzemplarz w wersji elektronicznej (wersja nieedytowalna w postaci pliku PDF i wersja edytowalna w postaci pliku MS Word). Jedną mapę w wersji papierowej zawierającą wskazane granice obszaru/ów rewitalizacji wykonane na mapie w skali co najmniej 1:5000, sporządzonej z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku – z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 r. poz. 520, z późn. zm.) oraz dwa egzemplarze w wersji elektronicznej.
Po zrealizowaniu zamówienia całkowite prawa autorskie do opracowanego dokumentu wraz z możliwością przetwarzania, powielania i modyfikowania, będą należały do Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu prac nad Programem Rewitalizacji w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
Wszystkie materiały powstałe w ramach projektu oraz materiały szkoleniowe powinny zostać oznakowane zgodnie z wytycznymi zapisanymi w karcie wizualizacji Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
3. Termin wykonania zamówienia:
15.10.2017 r. – graniczna data, do której wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu kompletny, wolny od wad prawnych i formalnych Program Rewitalizacji dla którego wydano pozytywną opinię Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają określone w ogłoszeniu warunki, tj.: Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Wymagamy aby Wykonawca posiadał doświadczenie potwierdzone prawidłowym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 programów rewitalizacji gdzie przeprowadzane były konsultacje społeczne wraz z zatwierdzającą uchwałą Rady Gminy/Miasta dla których wydano pozytywną opinię Urzędu Marszałkowskiego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy. W ofercie Oferent jest zobowiązany wskazać swoje doświadczenie podając dane teleadresowe JST, tytuł opracowania i okres realizacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontaktowania się z wykazaną JST w celu potwierdzenia wskazanego doświadczenia.
5. Okres gwarancji: 24 miesiące.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
6.1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej (skan oferty w wersji kolorowej) na formularzu stanowiącym - Załącznik nr 1
6.2. Oferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Zamawiającego, w tym także koszt z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.
6.3. Oferta wraz załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
6.4. Do oferty należy dołączyć wykaz opracowanych programów rewitalizacji – Załącznik nr 2
6.5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
6.6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
6.7. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
6.8. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
7. Warunki płatności:
Termin płatności ustala się na 21 dni, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez strony protokół zdawczo – odbiorczy po wykonaniu każdego z zadań wymienionych w punkcie 2. przedmiotu zamówienia.
8. Kryteria oceny ofert:
1. cena za wykonanie zadania - 70% (oferta najniższa cenowo otrzyma maksymalnie 70 pkt.)
Cena najniższa spośród złożonych ofert
Otrzymane punkty = ------------------------------------------------------- x 70 pkt
Cena badanej oferty
2. Termin realizacji – 30% (maksymalnie 30 pkt.)
Terminem maksymalnym opracowania dokumentu jest 15.10.2017r.
Dla kryterium termin realizacji punkty będą przyznawane według przyjętego sposobu:
Kryterium terminu realizacji obliczone zostanie zgodnie ze wzorem. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w tygodniach.
Tr = (Tmin/To) x 30 pkt
Gdzie:
Tmin – minimalny termin realizacji oferowany przez Wykonawców
To – termin oferowany w ofercie badanej
Postępowanie wygra oferta, która uzyskała łącznie największą ilość punktów.
9. Termin, miejsce i forma składania ofert:
a) Ofertę należy przesłać na adres Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk w terminie do dnia 18.05.2017 r. do godziny 10:00 lub na adres e-mail: ug.skulsk@skulsk.pl,
b) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
c) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Skulsk