ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIEPRZEKRACZAJĄCEJ WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30.000 EURO,
Skulsk, 30 listopada 2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Gmina Skulsk
ul. Targowa 2
62-560 Skulsk
NIP 6652985887
I. Określenie trybu postępowania:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną
w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności
na lata 2014-2020” z dnia 19 września 2016 r.
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych - (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z poźn. zm.).
Niniejsze zapytanie zostało opublikowane w następujący sposób:
Publikacja na stronie internetowej http://gmina-skulsk.pl/ oraz http://bip.gmina-skulsk.pl/
Wysłanie zapytania ofertowego do trzech potencjalnych wykonawców.
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania do obsługi skarbowej.
Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania do dzierżaw.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
48900000-7Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego i stanowi jej integralną część.
3. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Urząd przyjazny rozwojowi przedsiębiorców” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020. Oś Priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
4. Dostarczone produkty muszą być nowe i kompletne.
5. Opisane w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
6. Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
7. Jeżeli w dokumentach zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnym lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. Termin realizacji zamówienia: 27.12.2017r..
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca potwierdza spełnianie w/w warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego element formularza ofertowego.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny.
Cena oferty brutto musi być podana w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
Cena powinna obejmować wszystkie pozycje zamówienia określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 1), oraz wszystkie inne pozostałe koszty realizacji zamówienia, nie ujęte w zapytaniu ofertowym, a bez których nie można wykonać zamówienia. Ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę muszą być uwzględnione już w cenie jednostkowej brutto podanej w Formularzu cenowym.
Całkowitą cenę brutto należy przenieść i wpisać do formularza ofertowego – stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Całkowita cena ofertowa brutto jest niezmienna i zostanie przeniesiona do umowy.
Cena ta jest ostateczna i nie podlega zmianom. Przez cenę należy rozumieć cenę
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. poz. 915). Cena powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
1. Złożone oferty będą rozpatrywane przy zastosowaniu następujących kryteriów i ich wag:
1. cena za wykonanie zadania - 70% (oferta najniższa cenowo otrzyma maksymalnie 70 pkt.)
Cena najniższa spośród złożonych ofert
Otrzymane punkty = ------------------------------------------------------- x 70 pkt
Cena badanej oferty
2. Termin realizacji – 30% (maksymalnie 30 pkt.)
Terminem maksymalnym wykonania zadania jest 27 grudnia 2017r.
Dla kryterium termin realizacji punkty będą przyznawane według przyjętego sposobu:
Kryterium terminu realizacji obliczone zostanie zgodnie ze wzorem. Zamawiający wymaga podania terminu realizacji w dniach.
Tr = (Tmin/To) x 30 pkt
Gdzie:
Tmin – minimalny termin realizacji oferowany przez Wykonawców
To – termin oferowany w ofercie badanej
Postępowanie wygra oferta, która uzyskała łącznie największą ilość punktów.
3. Zasady dokonywania oceny:
- stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert,
- oferta, która otrzyma maksymalną łączną ilość punktów zostanie uznana
za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów,
- ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oferty zgodnie z wymogami Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego Zapytania ofertowego, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do ich treści.
4. Oferta winna być sporządzona na piśmie, w języku polskim, w formie zapewniającej czytelność jej treści.
5. Oferta powinna zawierać komplet wymaganych załączników.
6. Wszystkie strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być podpisane
lub zaparafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane przez Wykonawcę.
7. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
- Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego;
- Oświadczenie - Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego
- do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę.
IX. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Skulsk, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, do dnia 14 grudnia 2017 r. do godz. 10:00.
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: („dostawa oprogramowania”).
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
X. Termin związania ofertą – 31.12.2017r.
XI. Informacje na temat zakresu wykluczenia.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są wykonawcy, którzy nie są powiązani
z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może
to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Wykonawca dokumentuje spełnienie wyżej opisanego warunku oświadczeniem, które stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
XII. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.
Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności.
Możliwe zmiany postanowień zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
XIII. Osoby upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Paweł Walczak
Kontakt: tel. 63 26 82 018 w 18 e-mail: ug.skulsk@skulsk.pl
Krzysztof Klimek
Kontakt: tel. 63 26 82 018 e-mail: krzysztof.klimek@gmina-skulsk.pl
XIV. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
Unieważnienia niniejszego postępowania w trybie zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
Wezwania oferentów do wyjaśnień dotyczących informacji zawartych w ofercie.
Załączniki:
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – Wzór umowy;
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego – Oświadczenie
…………………………….………………….(podpis Zamawiającego)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Skulsk