Aktualności

ZAPYTANIE OFERTOWE na opracowania zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Skulsk.

  1. I.               Opis przedmiotu zamówienia: 

1)     Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru Gminy Skulsk, zgodnie z załącznikiem graficznym (załącznik graficzny nr 1 dołączony do zapytania).

Zgodnie z podjęta Uchwałą Rady Gminy w Skulsku z dnia 29.09.2022r.

wraz z wykonaniem czynności związanych ze sporządzeniem zmiany studium   według procedury i problematyki określonej w obowiązujących w tym zakresie przepisów.

2)    Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko oraz dokumentacji formalno-prawnej prac planistycznych. Do zakresu przedmiotu zamówienia wchodzi również uczestniczenie i prowadzenie czynności proceduralnych, w tym m.in. przygotowanie pism, opracowań, koncepcji, projektu, wykazów, wniosków, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wystąpień, protokołów, oświadczeń, uzasadnień, rozstrzygnięć, wyjaśnień oraz innych dokumentów niezbędnych w przeprowadzeniu procedury uchwalania studium wymaganych przepisami prawa, przygotowanie niezbędnych podkładów mapowych i innych materiałów. Ponadto, w trakcie przebiegu czynności proceduralnych uchwalania aktów planistycznych, kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej prac planistycznych zgodnie z wymogami określonymi w przepisach prawa.

3)    Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność prawną i zawodową za spełnienie wymogów prawa przy sporządzeniu studium zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

4)    W ramach końcowej realizacji przedmiotu zamówienia należy przedłożyć opracowanie projektu zmiany studium wraz z załącznikami w wersji papierowej oraz elektronicznej.

5)    Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego

6)     Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesiące gwarancji na wykonaną usługę.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.10.2022r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 października 2022 14:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Szymański
Ilość wyświetleń: 670
04 października 2022 15:04 (Krzysztof Szymański) - Opublikowanie dokumentu.
04 października 2022 15:04 (Krzysztof Szymański) - Dodanie załącznika [zalacznik_graficzny_nr_1_mapa.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
04 października 2022 15:03 (Krzysztof Szymański) - Dodanie załącznika [uchwalaxli421202220220929.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)