Przetargi

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania na zadanie: "Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy Skulsk"

Skulsk, dn. 04 czerwca 2013 r.
                                                                       
ZP.2711.PN.13.2013
       OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami)  
UNIEWAŻNIAM
postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy Skulsk”
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami).
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W  związku z istotną zmianą przedmiotu zamówienia polegającą na zwiększeniu zakresu usług, które będzie wykonywał oferent w trakcie realizacji przedmiotowego zadania zmuszeni jesteśmy unieważnić w/w  postępowanie przetargowe.
Zamawiający przewiduje w najbliższym terminie wszczęcie kolejnego postępowania, które będzie dotyczyło odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Skulsk
     Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca,  że prowadzenie postępowania  i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił  jak na wstępie.
Wójt Gminy Skulsk                                    
/-/ Andrzej Operacz

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.06.2013 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jarosław Goiński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 czerwca 2013 19:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jarosław Goiński
Ilość wyświetleń: 1715
04 czerwca 2013 19:55 (Jarosław Goiński) - Dodanie dokumentu.