Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa klubu dziecięcego w Skulsku w ramach programu
„Aktywny maluch 2022-2029” wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skulsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Skulsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-560
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.skulsk@skulsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skulsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa klubu dziecięcego w Skulsku w ramach programu
„Aktywny maluch 2022-2029” wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b75755-5fad-42d7-9653-40dd86714518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program współfinansowany w ramach: Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-
2029 Dofinansowane przez Unię Europejską - NextGenerationEU
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00558686/01 z dnia 2025-11-26
2025-11-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3b75755-5fad-42d7-9653-40dd86714518
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.5 Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), informuje jakie są wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na https://ezamowienia.gov.pl, tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
• włączona obsługa JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku usług oświaty i kultury – klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowana w
miejscowości Skulsk, przy ulicy Sikorskiego, na działce o nr ewidencyjnym 101/6 i 101/9, obręb Piaski, jednostka
ewidencyjna Skulsk.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
Powierzchnia zabudowy: 292,37 m2
Kubatura: 718,83 m3
Powierzchnia użytkowa: 239,61 m2
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00558686/01 z dnia 2025-11-26
2025-11-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Wysokość zabudowy: 6,00 m
Długość budynku: 33,58 m
Szerokość budynku: 9,55 m
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposażenia z montażem w budynku usług oświaty i kultury – klub dziecięcy posiadający własną kuchnie
celem przygotowywania posiłków dla 30 dzieci.
W budynku klubu dziecięcego na parterze projektuje się wyposażenie następujących pomieszczeń związanych z
działalnością żłobka: (załącznik nr 1 wyposażenie I) 2 sale zajęć, gabinet dyrektora, szatnia, łazienka przystosowana dla
dzieci, pomieszczenie kuchni (załącznik nr 2 wyposażenie II) w której przyjmuje się gotowe posiłki do podania dzieciom,
pomieszczenie socjalne i pomieszczenie porządkowe.
W pomieszczeniu zajęć przewidziano miejsce dla dwóch grup po 15 dzieci.
W pomieszczeniu łazienki dla dzieci znajdują się dwie umywalki zamontowane na wysokości dostosowanej do grupy
wiekowej dzieci, brodzik dla dzieci, toaleta, przewijak oraz komora do mycia nocników oraz szafka do przechowywania
nocników.
Gabinet dyrektora – pomieszczenia biurowe służące działalności klubu dziecięcego.
Pomieszczenia towarzyszące to szatnia dla dzieci oraz toaleta dla personelu i dla osób niepełnosprawnych.
Pomieszczenia pozostałe to pomieszczenie socjalne dla pracowników i porządkowe (umywalnia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00558686/01 z dnia 2025-11-26
2025-11-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długośc okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej: 3 roboty budowlane użyteczności publicznej wraz
z infrastrukturą techniczną ( przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne, energetyczne, pompy ciepła) o wartości 3.000.000,00
brutto każdy oraz kubaturze min 700 m3.
b) W przypadku wykazania warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , a także w
przypadku polegania na zdolności lub sytuacji innych podmiotów, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega
wykonawca spełnia samodzielnie w/w wymogi
c) Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7
lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom
państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych
przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646); Osoba ta powinna 5-letnie doświadczenie zawodowe przy
wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako kierownik budowy/ robót w budowie/rozbudowie
/przebudowie obiektów budowlanych.
d) Dysponuje co najmniej jedną osobą pełniąca funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.
Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów
ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646.
e) dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1
oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00558686/01 z dnia 2025-11-26
2025-11-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021.1646).
UWAGA Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji osób wskazanych powyżej co oznacza, że Wykonawca musi
dysponować 3 osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje wskazane powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium – dotyczy tylko części 1 zamówienia
1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 19.000,00zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych, 00/100) z
dopiskiem: „Budowa klubu dziecięcego w Skulsku w ramach programu „Aktywny maluch 2022-2029” wadium może być
wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego nr: 30853400061100016900122580
2) w gwarancjach bankowych
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j . Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00558686/01 z dnia 2025-11-26
2025
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Skulsk