Zagospodarowanie przestrzenne

Obwieszczenie Wójta Gminy Skulsk - zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji obejmującej budowę budynku strażnicy OSP w Skulsku, działka nr 49/2 obręb Piaski, gm. Skulsk.

         Skulsk, dnia 13.07.2022r.

ZP.6733.2.1.2022

 

 

 

O  B  W  I  E  S  Z  C  Z  E  N  I  E

 

 

               Wójt Gminy Skulsk na podstawie art. 49, art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 735 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 503)

 

zawiadamia

 

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji obejmującej budowę budynku strażnicy OSP w Skulsku, działka nr 49/2 obręb Piaski, gm. Skulsk, działka nr 49/2 obręb Piaski, położona  w gminie Skulsk.

Niniejsze obwieszczenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznych Gminy Skulsk, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Skulsk oraz przekazane do sołtysa sołectwa Skulsk  z prośbą o podanie  do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty.

W związku z powyższym informuję, iż w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia zainteresowani mogą zapoznać się z planowanym zakresem inwestycji, uzyskać wyjaśnienia, a także składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Gminy Skulsk, Targowa 2, 62-560 Skulsk.

 

                                                                                                                                                                                                              Wójt Gminy Skulsk

                                                                                                                                                                                                              /-/ Andrzej Operacz

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13.07.2022r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Izabela Operacz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 lipca 2022 14:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Operacz
Ilość wyświetleń: 263
13 lipca 2022 14:50 (Izabela Operacz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 lipca 2022 14:49 (Izabela Operacz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)