Skulsk, dn. 16.04.2013 roku Załącznik do
Zarządzenia nr 14/2012
Wójta Gminy Skulsk
z dnia 16 kwietnia 2013 roku
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO STRAŻNIKA STRAŻY GMINNEJ w SKULSKU
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)
Wójt Gminy Skulsk ogłasza nabór na stanowisko strażnika Straży Gminnej w Skulsku przy ul. Gen. Sikorskiego 6
I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku: 1. posiadać obywatelstwo polskie, 3. korzystać z pełni praw publicznych, 4. posiadać co najmniej wykształcenie średnie, 5. cieszyć się nienaganną opinią, 6. nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego 7. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym (zaświadczenie lekarskie) 8. Wyrażenie zgody na uczestnictwo w skoszarowanym szkoleniu podstawowym strażników gminnych, II. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór: 1. prawo jazdy kat. B ( kserokopia) 2. dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, 4. wysoka kultura osobista, 5. znajomość topografii gminy 6. umiejętność pracy w stresie oraz umiejętność negocjacji i mediacji, 7. niezbędna wiedza w zakresie przepisów: a) ustawa o strażach gminnych (miejskich), b) ustawa Kodeks postępowania administracyjnego c) ustawa o samorządzie gminnym, d) ustawa Kodeks wykroczeń, e) ustawa Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, f) ustawa Kodeks karny (w zakresie niezbędnym na stanowisku), g) ustawa Kodeks postępowania karnego (w zakresie niezbędnym na stanowisku), h) ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. i) ustawa o ochronie danych osobowych, j) ustawa o ochronie informacji niejawnych, k) ustawa o dostępie do informacji publicznej, l) ustawa Prawo o ruchu drogowym,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: właściwa realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych ( Dz.U. z 1997r. Nr 123, poz. 779 z późn. zm.) i inne obowiązujące w tym zakresie akty prawne
IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty : 1) List motywacyjny. 2) Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej. 3) Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie 4) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność 5) Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych, 7) Kserokopię dowodu osobistego 8) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż korzysta z pełni praw publicznych 10) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe ( w przypadku naboru, kandydat będzie zobowiązany dostarczyć oryginał aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys, opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej - powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zmianami)”. Brak podpisu na wyżej wymienionych dokumentach spowoduje odrzucenie oferty. Wyżej wymienione dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Skulsku lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2 62-560 Skulsk w zamkniętych kopertach z dopiskiem:„Nabór na stanowisko strażnika Straży Gminnej w Skulsku ”. Oferty należy składać w terminie: do dnia 2 maja 2013 r. do godziny 15.00. Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione listownie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Skulsku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej /www.gmina-skulsk.pl/ w Biuletynie Informacji Publicznej. Szczegółowych informacji na temat naboru udziela: 1) Pan Jarosław Goiński Sekretarz Gminy, pod numerem tel. 63 2682018 w. 20 Wójt /-/ Andrzej Operacz |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Skulsk