Nabór pracowników

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko strażnika Straży Gminnej w Skulsku

Skulsk, dn. 16.04.2013 roku                                                                  Załącznik do

Zarządzenia nr 14/2012

Wójta Gminy Skulsk

           z dnia 16 kwietnia 2013 roku

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA  WOLNE STANOWISKO STRAŻNIKA 

 STRAŻY GMINNEJ  w  SKULSKU

 

 Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)

 

Wójt Gminy Skulsk

ogłasza

nabór na stanowisko strażnika

Straży Gminnej w Skulsku

przy ul. Gen. Sikorskiego 6

 

  I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

1. posiadać obywatelstwo polskie,

3. korzystać z pełni praw publicznych,

4. posiadać co najmniej wykształcenie średnie,

5. cieszyć się nienaganną opinią,

6. nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego
i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

7. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym (zaświadczenie lekarskie)

8. Wyrażenie zgody na uczestnictwo w skoszarowanym szkoleniu podstawowym strażników gminnych,

II. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

1. prawo jazdy kat. B ( kserokopia)

2.  dobra znajomość obsługi komputera oraz  urządzeń biurowych,

4.  wysoka kultura osobista,

5. znajomość topografii gminy

6. umiejętność pracy w stresie oraz umiejętność negocjacji i mediacji,

7. niezbędna wiedza w zakresie przepisów:

a)    ustawa o strażach gminnych (miejskich),

b)    ustawa Kodeks postępowania  administracyjnego

c)      ustawa o samorządzie gminnym,

d)      ustawa Kodeks wykroczeń,

e)      ustawa Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,

f)        ustawa Kodeks karny (w zakresie niezbędnym na stanowisku),

g)      ustawa Kodeks postępowania karnego (w zakresie niezbędnym na stanowisku),

h)      ustawa o  utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

i)        ustawa o ochronie danych osobowych,

j)        ustawa o ochronie informacji niejawnych,

k)      ustawa o dostępie do informacji publicznej,

l)        ustawa Prawo o ruchu drogowym,

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: właściwa realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych ( Dz.U. z 1997r. Nr 123, poz. 779 z późn. zm.) i inne obowiązujące w tym zakresie akty prawne

 

IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty :

1) List motywacyjny.

2) Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.

3)  Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie

4) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem).

5)  Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,

7) Kserokopię dowodu osobistego

8) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż  korzysta z pełni praw publicznych 

10) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe ( w przypadku naboru, kandydat będzie zobowiązany dostarczyć oryginał aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys, opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej - powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.   o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zmianami)”.

Brak podpisu na wyżej wymienionych dokumentach spowoduje odrzucenie oferty.

Wyżej wymienione dokumenty  należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Skulsku lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Gminy w Skulsku

ul. Targowa 2

62-560 Skulsk

w zamkniętych kopertach z dopiskiem:„Nabór na stanowisko strażnika Straży Gminnej w Skulsku ”.

Oferty należy składać w terminie: do dnia 2 maja 2013 r. do godziny 15.00.

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione listownie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Skulsku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej /www.gmina-skulsk.pl/ w Biuletynie Informacji Publicznej.

 Szczegółowych informacji na temat naboru udziela:

1)  Pan  Jarosław Goiński Sekretarz Gminy, pod numerem tel.  63 2682018 w. 20

                                                                                            Wójt

                                                                                            /-/ Andrzej  Operacz

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.04.2013r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jarosław Goiński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 kwietnia 2013 13:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jarosław Goiński
Ilość wyświetleń: 3260
16 kwietnia 2013 13:09 (Jarosław Goiński) - Dodanie dokumentu.