Przetargi - archiwum

Przebudowa drogi gminnej Mielnica Mała-Mielnica Duża

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
NA ROBOTY BUDOWLANE
Nr ogłoszenia BZP 187536-2007
Przebudowa drogi gminnej Mielnica Mała-Mielnica Duża

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI
powyżej 14.000 euro
PROWADZONE W TRYBIE przetargu nieograniczonego

WSTĘP
Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego na Nadbudowę budynku szkolnego Gimnazjum w Skulsku. Specyfikację istotnych warunków zamówienia opracowano na podstawie ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) oraz jej aktów wykonawczych.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją stosuje się przepisy ustawy.

I. DEFINICJE I SKRÓTY
Wyrażenia i skróty używane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczają:
Zamawiający – Wójt Gminy Skulsk,
Wykonawca – podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia,
SIWZ – specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
Ustawa – ustawa z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.)
Konsorcjum – Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.

II. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiającym jest Wójt Gminy Skulsk
ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk
tel.: (63) 2682079
faks: (63) 2682018
e-mail: ug.skulsk@wp.pl

Postępowanie oznaczone jest jako: ZP-343-6/2007 nr ogłoszenia: BZP 187536-2007
Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Postanowienia ogólne
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Mielnica Mała-Mielnica Duża.
Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie:
Wyrównanie górnej warstwy podbudowy kruszywem wapiennym
Wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej gr. 4 cm szerokości 3 m
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
2. Oferty częściowe i wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1.Termin wykonania zamówienia: – 20.11.2007 r
2. Miejsce wykonania zamówienia: – roboty budowlane należy wykonać na drodze gminnej Mielnica Mała – Mielnica Duża.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
oświadczenie o spełnieniu warunków
formularz oferty
kosztorys ofertowy
parafowaną umowę
Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Nie jest wymagane
VIII PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wymagania ogólne
1) Każdy Wykonawca może złożyć2) tylko jedną ofertę.
3) Oferta musi być4) złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SIWZ. Wskazane jest, aby Wykonawca przedłożył jeden egzemplarz oferty.
5) Ofertę należy sporządzić6) w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym.
7) Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być8) podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.
9) Wskazane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane.
10) Wskazane jest, aby wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, były parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
11) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Zawartość3. oferty i sposób jej przedstawienia
Oferta powinna składać się z :
1) formularza ofertowego – sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ,
2) oryginału pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
3) zestawu oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji,
4. Opakowanie oferty
Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: „Oferta na Przebudowa drogi gminnej Mielnica Mała – Mielnica Duża nie otwierać przed 29.10.2007 r. godz. 10.00” oraz adres Wykonawcy.
5. Tajemnica przedsiębiorstwa
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: “Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.
6. Zmiana lub wycofanie oferty
1) Wykonawca może wprowadzić2) zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać3) , pod warunkiem że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być4) przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć5) napisem “zmiana”.
6) Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być7) podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć8) napisem “wycofane”.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Skulsku ul. Targowa 2 (sekretariat)
Termin składania ofert upływa w dniu 29.10.2007 r. do godz. 08.00 (czasu lokalnego).
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Forma pisemna za pośrednictwem poczty
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Skulsku, w dniu 29.10.2007 r, godz. 10.00 (czasu lokalnego). Sala obsługi Rady Gminy.
Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia.
Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Informacje te zostaną przekazane Wykonawcom, którzy byli nieobecni przy otwarciu ofert na ich wniosek.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca zostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy).

KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym/i kryterium/ami
cena oferty 100%
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
Cena oferty najniższej /cenę oferty najwyższej x 100
3. najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

WARUNKI UMOWY
Warunki umowy zostały określone w załączniku nr 4. do SIWZ

POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy.

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ
Przedmiar robót – załącznik nr 1 do SIWZ
Formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ
oświadczenie o spełnieniu warunków – załącznik 3 do SIWZ
Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
Kosztorys (ślepy) zał. nr 5
Dokumentacja projektowa zał. nr 6



SIWZ zatwierdził: Antoni Klonowski
Skulsk, dn. 2007-10-09

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jarosław Goiński
Ilość wyświetleń: 3097
05 marca 2008 00:42 (Jarosław Goiński) - Utworzenie dokumentu