Skulsk, dnia 9 czerwca 2008r.
Zaproszenie do składania ofert na usługę w ramach PIS
W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich Gmina Skulsk uzyskała dotację w wysokości 281 171,30 zł, 1/3 tych środków, czyli 92 787,00 zł, można wydatkować w 2008 roku, część tej kwoty przeznaczona jest na realizację niżej określonych usług.
1. Zamawiający
Wójt Gminy Skulsk (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.
2. Spotkanie informacyjne
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych potencjalnych usługodawców odbędzie się 13 czerwca 2008r. o godz. 9.00 w UG Skulsk, ul. Targowa 2, w biurze Rady Gminy.
3. Procedura
Wybór usługodawców odbywać się będzie w zgodzie z zapisami art. 1 lit. A ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. u. z 2007, Nr 223 poz. 1665, w oparciu o procedurę CPP [(ang.) Community Participation In Procurement – Udział społeczności w zamówieniach)] Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym po następującymi adresami: http://www.ppwow.gov.pl, oraz www.skulsk.bazagmin.pl. Podręcznik zwiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.
4. Opis przedmiotu zamówienia
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą część. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.
WARIANTY
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
„Usługi na rzecz dzieci i młodzieży w celu wyrównywania szans edukacyjno-rozwojowych w zakresie zorganizowania wypoczynku letniego – półkolonii dla dzieci i młodzieży z rodzin ubogich”.
Usługodawca powinien:
a) objąć usługą dzieci i młodzież z rodzin ubogich z terenu Gminy Skulsk;
b) zagwarantować odpowiednią bazę lokalową z zapleczem sanitarnym (zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie);
c) zapewnić odpowiednio wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę;
d) opracować atrakcyjny program zajęć odbywających się przez pięć godzin (zegarowych) dziennie, w turnusach 10 dniowych, w grupach do maks. 15 osób. Z uwzględnieniem dwóch kategorii wiekowych: I - dzieci od 7 do 12 lat, II - młodzież od 13 do 16 lat.)
e) zapewnić drugie śniadanie;
f) posiadać odpowiedni sprzęt techniczny do prowadzenia zajęć;
g) zorganizować wycieczki do ciekawych miejsc;
Na realizację tego projektu przeznaczono maksymalnie kwotę 12 200 PLN. Okres realizacji usługi przypada od 1 lipca do 31 lipca 2008 roku.
5. Uprawnieni usługodawcy.
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
- organizacje pozarządowe;
- prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne;
- organizacje kościelne;
- samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze;
- jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne;
6. Kryteria oceny technicznej
a) zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług;
b) dysponowanie odpowiednią bazą lokalową, z zapleczem sanitarnym – potwierdzone stosowną umową lub oświadczeniem;
c) przedstawienie spójnego i ciekawego programu realizowanych zajęć w trakcie półkolonii letnich, łącznie z metodologią wyłonienia grupy docelowej;
d) zapewnienie drugiego śniadania – potwierdzone stosowna umową lub oświadczeniem;
e) opiekunami powinny być osoby z niezbędnym wykształceniem oraz minimum dwuletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi lub młodzieżą – przedstawienie CV;
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych oparciu o przedstawione dokumenty i oświadczenia:
· CV personelu mającego realizować usługi;
· Oświadczenie lub umowa o zapewnieniu dzieciom i młodzieży drugiego śniadania;
· Oświadczenie, że usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowych zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę;
· Oświadczenie lub mowa o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem technicznym;
· Program zajęć półkolonii;
7. Procedury składania i oceny ofert
Składanie ofert
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk do dnia 23 czerwca 2008 roku. Decyduje data wpływu do Urzędu.
b) Oferta winna być ważna, przez co najmniej 30 dni od daty złożenia.
Oferta powinna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Usługi na rzecz dzieci i młodzieży w celu wyrównywania szans edukacyjno-rozwojowych w zakresie zorganizowania wypoczynku letniego – półkolonii dla dzieci i młodzieży z rodzin ubogich”.
c) Na kopercie powinny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.
Ocena ofert
a) Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
1. Ocena spełnienia minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt.6
2. Wybór najkorzystniejszej oferty.
Przy ocenie ofert, ustaleniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, jakość oferowanych usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.
3. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym Usługodawcą (jeśli okażą się konieczne)
b) Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 7 dni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.
c) Decyzja zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurą odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.
d) Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie na podstawie wzorów załączonych do niniejszego ogłoszenia.
8. Kontakt z zamawiającym
W celu uzyskania dodatkowych informacji zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z: pracownikiem UG w Skulsku - Panem Pawłem Walczakiem, podinspektorem ds. pozyskiwania funduszy unijnych, ochrony środowiska i rozwoju turystyki, Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, Tel. 063 2682018 w.27, e-mail: p.walczak.lisewo@wp.pl
9. Załączniki
1. Formularz oferty techniczno-finansowej,
2. Wzór umowy,
3. Wzór porozumienia,(dotyczy tylko instytucji podległych bezpośrednio Wójtowi Gminy),
4. Koszty kwalifikowane podlegające finansowaniu,
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Skulsk