Aktualności

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług na rzecz osób starszych i potrzebujących

 

                                                                  Skulsk, dnia 10 czerwca 2008r.

 

Zaproszenie do składania ofert na usługę w ramach PIS

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich Gmina Skulsk uzyskała dotację w wysokości 281 171,30 zł, 1/3 tych środków, czyli 92 787,00 zł, można wydatkować w 2008 roku, część tej kwoty przeznaczona jest na realizację niżej określonych usług.

 

1.      Zamawiający

Wójt Gminy Skulsk (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

 

2.      Spotkanie informacyjne

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych potencjalnych usługodawców odbędzie się 16 czerwca 2008r. o godz. 9.00 w UG Skulsk, ul. Targowa 2,  w biurze Rady Gminy.

 

3.      Procedura

Wybór usługodawców odbywać się będzie w zgodzie z zapisami art. 1 lit. A ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. u. z 2007, Nr 223 poz. 1665, w oparciu o procedurę CPP [(ang.) Community Participation In Procurement – Udział społeczności                           w zamówieniach)] Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym po następującymi adresami: http://www.ppwow.gov.pl, oraz www.skulsk.bazagmin.pl. Podręcznik zwiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.      Opis przedmiotu zamówienia

 

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą część. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

 

WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Usługi na rzecz starszych i potrzebujących. Aktywizacja i integracja jako przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób starszych w zakresie:

a)     opieki rehabilitacyjnej dla osób starszych wraz z bezpłatnym przewozem osób objętych usługą;

b)     edukacji np.: szkolenia z obsługi komputera i internetu; szkolenia z obsługi telefonu komórkowego i innego sprzętu gospodarstwa domowego w zależności od potrzeb;

c)      organizacji zajęć, warsztatów np.: rękodzielniczych i plastycznych i innych;

d)     organizacji spotkań integracyjnych osób starszych z młodzieżą niepełnosprawną; towarzyskich mających na celu podtrzymywanie tradycji regionalnych;

e)     udzielania pomocy w uzyskaniu środków finansowych z PFRON w celu likwidacji podstawowych barier do życia;

f)        zagospodarowania czasu wolnego osób starszych i samotnych poza godzinami pracy opiekunki domowej; 

g)     propagowania integracji międzypokoleniowej społeczeństwa Gminy oraz tradycji lokalnych przy współudziale organizacji pozarządowych i innych partnerów społecznych

 

 

 

Usługodawca powinien:

a)     objąć usługą osoby starsze i wymagające opieki rehabilitacyjnej, z terenu Gminy Skulsk;

b)     zagwarantować odpowiednią bazę lokalową z zapleczem sanitarnym (zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie);

c)      zapewnić odpowiednio wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę;

d)     przedstawić harmonogram zajęć rehabilitacyjnych,

e)     przedstawić plan zagospodarowania czasu wolnego osób starszych łącznie z opracowaniem planu zajęć i warsztatów;

f)        posiadać odpowiedni sprzęt techniczny i rehabilitacyjny do prowadzenia zajęć;

g)     zapewnić bezpłatny przewóz osób objętych usługa lub, jeśli zachodzi taka potrzeba, świadczyć rehabilitację w domu chorego;

 

Na realizację tego projektu przeznaczono maksymalnie kwotę 17 768 PLN. Okres realizacji usługi przypada od 1 lipca do 31 grudnia 2008 roku.

 

 

 

5.      Uprawnieni usługodawcy.

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

- organizacje pozarządowe;

- prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne;

- organizacje kościelne;

- samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze;

- jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne;

 

    6.  Kryteria oceny technicznej

a) zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług;

b) dysponowanie odpowiednią bazą lokalową, z zapleczem sanitarnym – potwierdzone stosowną umową lub oświadczeniem;

c) ocena programu realizowanych zajęć rehabilitacyjnych;

d) ocena planu zagospodarowania czasu wolnego oraz ocena planu zajęć i  warsztatów;

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych oparciu o przedstawione dokumenty i oświadczenia:

·        CV personelu mającego realizować usługi;

·        Oświadczenie lub umowa o zapewnieniu bezpłatnego przewozu dla osób objętych usługą;

·        Oświadczenie, że usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowych zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę;

·        Oświadczenie lub mowa o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem technicznym;

·        Harmonogram zajęć rehabilitacyjnych

·        Plan zajęć i warsztatów;

7. Procedury składania i oceny ofert

Składanie ofert

a)     Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk do dnia 24 czerwca 2008 roku. Decyduje data wpływu do Urzędu.

b)     Oferta winna być ważna, przez co najmniej 30 dni od daty złożenia.

Oferta powinna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Usługi na rzecz starszych i potrzebujących. Aktywizacja i integracja jako przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób starszych w zakresie”

c)      Na kopercie powinny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

 

          Ocena ofert

a)     Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

1. Ocena spełnienia minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt.6

2. Wybór najkorzystniejszej oferty.

Przy ocenie ofert, ustaleniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji  o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, jakość oferowanych usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność   i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

          3. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym Usługodawcą (jeśli okażą się konieczne)

b)     Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 7 dni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

c)      Decyzja zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurą odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

d)     Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie na podstawie wzorów załączonych do niniejszego ogłoszenia.

    

    8. Kontakt z zamawiającym

W celu uzyskania dodatkowych informacji zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z: pracownikiem UG w Skulsku - Panem Pawłem Walczakiem, podinspektorem ds. pozyskiwania funduszy unijnych, ochrony środowiska  i rozwoju turystyki, adres Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, Tel. 063 2682018 w.27, e-mail: p.walczak.lisewo@wp.pl

 

 

    9. Załączniki

             1.  Formularz oferty techniczno-finansowej,

             2.  Wzór umowy,

             3. Wzór porozumienia (dotyczy tylko instytucji podległych bezpośrednio Wójtowi Gminy),

              4. Koszty kwalifikowane podlegające finansowaniu,

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.06.2008
Dokument wytworzony przez: Paweł Walczak
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Paweł Walczak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 czerwca 2008 14:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jarosław Goiński
Ilość wyświetleń: 4383
20 czerwca 2008 14:14 (Jarosław Goiński) - Dodanie załącznika.
20 czerwca 2008 14:03 (Jarosław Goiński) - Zmiana danych załącznika.
20 czerwca 2008 14:03 (Jarosław Goiński) - Dodanie załącznika.